zazpilandaeus001001.jpg
Ongi etorri! Hauxe da Siete Campas-Zorrozgoiti Eskolaren web orrialdea. Gure ikastetxea Bilboko auzo batean dago, Zorrotza. Bilboko ipar mendebaldean eta zortzigarren barrutian kokatuta dago.

Gure eskolan Haur eta Lehen Hezkuntzako etapak eskaintzen dira eta 247 ikasle matrikulatuta daude.
Siete Campas-Zorrozgoiti eskola txikia eta hurbila da. Herriarentzat ateak zabalik ditugu hezkuntza komunikatzeko edonork proposamenak egin ditzan, eskolak antolatzen dituen jardueretan parte har dezan, gure helburua baita guztion eskola izatea.
Ikastetxea D eredukoa izanik oso garrantzitsua da auzoa euskalduntzen eskolak egiten duen lana.
Ikastetxeko klaustroa 29 irakaslez osatuta dago.
Honetaz gain gure ikastetxean behar bereziko ikaskuntzarako berezilariak daude . Zenbait zerbitzuri dagozkion langile ez irakasleek ere jarduten dute gurean, besteak beste, eskolazainak, sukaldariak eta jantoki begiraleak; orduz kanpoko jardueren monitoreak eta garbitzaileak.